Online Dispute Resolution-platform |
Suggesties
Mocht u opmerkingen of suggesties hebben om onze webshop nog interactiever te maken voor u als klant, dan kan u ons dit laten weten. Dit via info@terrashop.be
Geschillen
Iedere onderneming die in de Europese Unie gevestigd is en die goederen via internet verkoopt (webshop La Tanière - TerraShop.be), moet u als consument informeren over het bestaan van het Online Dispute Resolution-platform.
Dit platform (link onderaan deze pagina) werd opgericht door de Europese Commissie met als doel om klachten en/of geschillendie voorvloeiend uit e-commerce buiten een rechtbank op te lossen.
Een consument kan een onopgelost probleem met een product dat hij/zij heeft gekocht bij onze webshop aankaarten via het ODR-platform om samen tot een oplossing te komen.
Dit platform kan kan ons als verkoper en consument ondersteunen voor beslechting van een geschil tussen beide partijen.
Mocht u meer informatie wensen, dan kan u ons contacteren.
Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.c...

Hulp nodig?
Contacteer ons via info@terrashop.be!
Wij beantwoorden zo spoedig mogelijk uw vragen.