Online Dispute Resolution-platform |

Suggesties

Mocht u opmerkingen of suggesties hebben om onze webshop nog interactiever te maken voor u als klant, dan kan u ons dit laten weten. Dit via info@terrashop.be



Geschillen

Iedere onderneming die in de Europese Unie gevestigd is en die goederen via internet verkoopt (webshop La Tanière - TerraShop.be), moet u als consument informeren over het bestaan van het Online Dispute Resolution-platform.

Dit platform (link onderaan deze pagina) werd opgericht door de Europese Commissie met als doel om klachten en/of geschillendie voorvloeiend uit e-commerce buiten een rechtbank op te lossen.

Een consument kan een onopgelost probleem met een product dat hij/zij heeft gekocht bij onze webshop aankaarten via het ODR-platform om samen tot een oplossing te komen. 


Dit platform kan kan ons als verkoper en consument ondersteunen voor beslechting van een geschil tussen beide partijen. 

Mocht u meer informatie wensen, dan kan u ons contacteren. 


 


Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.c...
Hulp nodig?

Hulp nodig?

Contacteer ons via info@terrashop.be! 
Wij beantwoorden zo spoedig mogelijk uw vragen.